onsdag 15 april 2009

Jag ska träffa min BrunettBella ;-)

Hej Allihop!


Har ni hunnit tänka något mer på Bella, Nils och Katrin? Jag har sovit på saken och kommit fram till att min teori måste vara det troliga, men det finns ju alltid odds för att det kan vara fel. Ajja, nu måste jag springa och göra mig i ordning, för jag ska träffa Bella inne i stan (inte BlondinBella då, utan min egen BrunettBella ;-). Jag ska hjälpa henne hitta en studentklänning, har någon något bra tips på vart man kan köpa det?

Vi hörs lite senare!

5 kommentarer:

  1. Vilka blåa fina ögon du har! Har du fixat din header själv?

    SvaraRadera
  2. Kommentera gärna mina nya inlägg, framför allt inlägget Soligt för jag vill veta vilken bild som är finast.. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så himla mkt tjejen :)

    SvaraRadera
  4. hoppas du får en trevlig dag :D

    SvaraRadera
  5. Yes älskar sol och värme :D Man blir så glad ^^ SJälvklart hoppar jag runt här på jorden sådär härligt nykär och inget kan få mig må dåligt nu (:

    Angående inlägget nedan, så tror jag att allas liv har mörka och ljusa sidor. Blondinbella visar kanske inte upp sina dåliga so
    idor, men lovar att dem finns ;)
    Kram!

    SvaraRadera