söndag 19 april 2009

Tvärtom igen?

Gisses! Det har verkligen varir en tvärtom-helg! Tanken var att jag och min seglings-kompanjon skulle segla och efter det så skulle jag plugga. Men när vi kom ner så blåste det som tusan! Därför bestämde vi, av säkerhetsskäl, för att inte segla vid den tiden vi hade tänkt och avvakta istället. Så då åkte vi hem och jag har nu pluggat istället. Kännas väldigt bra att ha gjort det men samtidigt är det mycket kvar.. Nu skulle vi egentligen ha varit nere i hamnen igen för att se om vädret har förbättras, men vi kan se här från vårat köksfönster att den stora björken skvallrar om att det fortfarande blåser mycket. Så seglings premiären får vänta lite till...


Så här såg det ut i hamnen när vi kom ner. Men visst ser det roligt ut med att Kajta?

Åter till plugget! Föresten måste jag säga att det är 18 st personer som anmält sig till min tävling! Kul va? Om du inte har anmält dig än, så gör det här!

2 kommentarer:

  1. heheh så lite så (:

    Jora födelsedagarna var toppen! ;D
    Kul att så många anmält sig ^^
    Kram

    SvaraRadera