tisdag 21 april 2009

Skönhetsfixning

Hej!

Förlåt för den sena uppdateringen! Men jag har haft mycket idag, och nu är jag så trött att jag håller på att dööö!! Men jag har lyckats att gå igenom det som har varit mest stressframkallande, och det är jag stolt över. Redovisningen av svenska arbetet gick jätte bra! Våran lärare gillade vårat arbete, sådant mår man alltid bra av att höra! Sen var det tyska provet, och det var inte så farligt som jag trodde, men skönt att ha det ur världen också!

Sen har jag haft fullt upp med att skönhetsfixa mig: jag har smörjt in mig med brun-utan-sol och fixat naglarna. Sen har jag även glömt att berätta att jag har färgat håret! (Blondare)
Varför har jag skönhetsfixat mig? Imorgon är den dagen då vi alla i familjen ska fotograferas och ta ett familjefoto, men sen ska jag och min syster också få bli "modeller för en dag"! Är inte det kul?! Jag ska försöka fixa lite "backstage-bilder" ;-), men sen kommer ni säkert få se resultatet av bilderna!
Sen kommer jag börja mitt nya jobb imorgon: Träna barn/ungdomar i segling. Det ska bli skönt att få in lite extra pengar i plånboken :-D



Innan färgning!


Efter färgning


Brun-utan-sol och manikyr = FIXAT!

Vad tycks? Visst ser jag bra ut nu!? ;)

5 kommentarer:

  1. Vad kul att vara modell för en dag :)

    SvaraRadera
  2. Ahh fyfaan! Jag har också varit med om en älg och kalvar som sprungit emot mig när jag var i VH, det var galet läskigt! x)
    hehe, kram!

    SvaraRadera
  3. Det låter bra det, jag ska hålla koll :)

    SvaraRadera
  4. Utväxten ser ju fortfarande likadan ut typ :O Men ska du fixa den också eller ser det bara ut som utväxt på bilden? Det var fint nertill btw! Det synns ivarjefall bra!! :)

    SvaraRadera