måndag 20 april 2009

Vecko-schema

Hej!
Jag tänkte lägga upp mitt vecko-schema för den här veckan, så kommer ni förstå varför jag kommer vara lite stressad.

Måndag: Skola 9.10- ca 16.30?, träning- efter skolan, plugga svenska och tyska
Tisdag: skola 8.30- ca 14.00, Göra reklam för mitt sommarjobb - efter skolan, Plugga religion
Onsdag: Min lediga dag! Men här ska man fotograferas! Sen är det jobb på seglarskolan som börjar!
Torsdag: 9.10-11.40 skola, Träna
Fredag: Min andra lediga dag! Plugga och packa.

Idag kommer vinnaren att presenteras i bloggen! Så glöm inte att kicka in här senare ikväll!
Nej, nu måste jag fortsätta äta frukost, och sen ska jag springa i väg till skolan! Idag är det Historia muntlig komplettering, så nu kan jag allt om första världskriget och mellankrigstiden! Eller inte..

1 kommentar: