lördag 18 april 2009

Ska jag lyckas med en hälsodag?

Idag har hittils varit ganska händelse fattigt, men jag har gjort en nyttig sak än så länge. Jag har rensat min garderob på kläder, smycken, skor och väskor (även en bok och en parfym?)! Ganska skönt att få lite utrymme i garderoben, men nu kommer nästa problem: Vad ska jag göra av allt jag inte vill ha/kan ha? Jaa troligen kommer jag sälja det eller slänga.. Men det tar jag tag i sen.

Nu har jag tänkt, eftersom jag inte har planerat något idag, att jag ska ha en "ta-hand-om-dig-själv-dag"! Så nu ska jag lägga på en ansiktsmask och lägga mig ner och läsa någon bok en stund, sen ska jag fixa naglarna, det behövs! Sen ska jag försöka ragga med mig pappa och syster till gymmet, om jag lyckas med det så kommer det ju bli en riktig hälsodag!


Min hög från garderob-rensingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar