onsdag 29 april 2009

Hemma från ett möte med Hampvaruhuset

Hej på er!

Jag kom nyss hem från ett möte med en ny företagare som har en super bra idé! Hennes idé handlar om att vara miljövänlig och hälsosam, och jag fick hem lite provexemplar på hennes produkter. Så kan ni gissa vad jag gör nu? Jo juste! Jag använder en av hennes produkter! Vad är det då? Just det här är en riktigt god müsli! Det är inte vilken müsli som helst heller, utan den är gjord på hampafrön! Nu tänker ni säkert: "Va? Det är ju en sådan där planta som man använder för att kunna röka på med!" Men sanningen är den, att Hampa kan man använda till så mycket, mycket mer! Man kan göra riktigt hälsosamma och miljövänliga produkter! Så jag tycker att ni ska gå in på hampvaruhuset och beställa (eller besöka Maris butik här på Dalarö) för att få hem hälsosamma och nyttiga saker! Jag älskar redan Hampafröna (som man kan ha till mer än bara müsli! T.ex. i sallad eller om man vill baka bröd!) och jag längtar tills att jag får börja tvätta håret med de provexemplaren jag fått!

Spana in här lite senare ikväll så kommer jag dra igång en tävling, där ni kan vinna en liten goodiebag!

1 kommentar:

  1. Ang. hampafröna: de KAN vara vinnare för Er som har många prov men även många fester att gå på, för de innehåller en hög andel essentiella fettsyror - Omega 3, -6 och -9 och lättillgängliga proteiner, vilket är REN festmat för hjärnan. Som fisk, fast vegetariskt.

    Mvh Mari

    SvaraRadera