lördag 4 april 2009

En jätte trevlig kväll och nu stan

Hej bloggen!

Igår var verkligen jätte trevligt! Det var jag, Elin, G, V och K som satt på en resturang och hade mys. Alla utom jag åt mat, men jag hade redan ätit hemma så det kändes lite dumt att äta en gång till, men trevligt var det att ta ett glas vin och bara snacka och umgås. Jätte trevligt verkligen!

Nu ska jag in till stan för att skaffa en present till Becca, hon fyllde år för ett tag sedan och idag ska jag, Elin, A och Becca äta ute på resturang och ha trevligt :-) Längtar verkligen! Ska försöka ta bilder så får ni se dem imorgon ;-) Men nu måste jag gå ha det bra!



Gårdagens outfit


Dagens outfit: Nu är jag redo för stan!

4 kommentarer:

  1. svar:

    aa tack!:) vart ska du då?:)

    SvaraRadera
  2. Ah verkligen jätte vackert! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men eller hur, liksom bra att jag kolla sl innan jag åkte också xD hahah! Jag brukar annars bara vara där på veckodagar vid den tiden då dem går minst varje kvart eller nå sånt så det här kändes jätte knas då den gick en gång i timme xD :)
    Hitta du nå kul i stan då?
    Kram!

    SvaraRadera
  4. svar: hihi okej, som sagt ska jag till trysil

    svar gärna på min dagens fråga på bloggen!:)

    SvaraRadera