lördag 18 april 2009

Fusk hos Bloggspejaren?

Jag har fått reda på att många av de som röstat på mig i Bloggspejarens tävling har samma IP-nr. Hon säger att hon vill tro det bästa om folk och att de inte fuskar, men att hon blir lite misstänksam när flera röster kommer från samma IP-nr. Jag förstår henne! Om det vore jag så skulle jag inte vilja att någon fuskade, därför uppmanar jag nu alla: Rösta en gång! Hoppas alla förstår vad jag vill säga: Hon blir misstänksam mot mig om det också är samma IP-nr som röstar på mig många gånger, vilket kan ge mig dåligt rykte.

1 kommentar:

  1. Bra! Nästa månads omröstning ska jag be alla som röstar att skriva med sin mejladress. Då blir det nog bättre. Mig gör det ju inte så mycket om folk röstar många gånger, jag tänker mest att alla ska ha samma chans. Du kan ju som sagt inte hjälpa om någon annan röstar på dig många gånger, så jag skulle aldrig gå på dig för det. Det som gjorde mig fundersam var att IP-numret hör till den datorn du kommenterat till mig på innan. Men som sagt, det kan ju varit din syster.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera