onsdag 1 april 2009

Vårskrik! JAG ÄLSKAR VÅREN!

Man kan inte få nog av våren! Det är som ett beroende, man kan inte släppa taget om det! Vilken härlig promenad med våra två familjehundar jag hade! Riktigt mysigt!
Tyvärr har jag inte tid att blogga mer, jag måste plugga historia.. Suck. Men imorgon kommer det bli mer, då ska jag också uppdatera mer om hur det går med min "kom-igång-vecka". Puss&kram på er!


Vår två hundar: Lucy och Bu



NU ÄR VÅREN HÄR!!


Jag fick ett gratis nr av Veckorevyn i brevlådan!?
Dagen blev genast mycket bättre!

3 kommentarer:

  1. har du haft en trevlig kväll sötnos? :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt med vår! Här är det fortfarande vinter :(
    Fina hundar!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag funderar på om jag bara ska ha den där läppbilden som ja har på bloggen i svartvitt, där läpparna är rosa och nån snajsig text där det står mitt namn =). Beror på om jag får till nån mer bild på mig eller inte.

    SvaraRadera