fredag 17 april 2009

Nominerad som en av 10 finalister!


Hej Allihopa!

Vilken härlig dag! Skulle det kunna vara annat när det är fredag? Nej trodde väl det!
Känner mig faktiskt väldigt duktig idag, jag har hunnit jobba på min grupps svenska arbete (dock har jag lite kvar som jag måste göra), jag har visat upp mitt företagsekonomi arbete för min lärare och hon tyckte det verkade kanon än så länge (!) och sen har jag hunnit träna lite också! Bra va?
Sen har jag också blivit en av 10 nominerade i "Månadens blogg"- tävling hos Bloggspejaren! Är inte det kanon? :D Nu är det bara så att man måste få röster för att kunna vinna tävlingen, så därför tycker jag att ni ska gå in och rösta på mig! (a) Det gör ni Här. Tack så jätte mycket för er som gör det!


Nu Måste jag plugga lite, sen ska jag i väg för att träffa Elin. Det ska bli så kul! Det var ett tag sedan jag träffade henne, så jag längtar tills jag få se henne igen! Vi hörs lite senare! Pussar&kramar

3 kommentarer: