söndag 19 april 2009

Sista dagen på tävlingen!

God morgon!

Vad helgen går fort, nu är det sista dagen innan en ny vecka börjar igen och tyvärr har jag jätte mycket speciellt nu till början av veckan. Imorgon har jag en historia-komplittering som jag måste göra, och till på tisdag har jag en svenska redovisning och tyska-prov. Så idag kan ni säkert gissa vad jag ska göra. Men det är inte bara det! Jag ska segla idag! Det var jätte länge sedan verkligen, men nu är det så att sista helgen i April nu ska jag vara med i en seglings tävling! Jag ska se om jag kan få någon att fotografera lite så kommer ni att få se hur coolt det är ;-)

Ni har väl inte glömmt att det är sista dagen på tävlingen? Det innebär att hon du fortfarande inte är med, så passa på att anmäla dig idag innan 00.00! Imorgon kommer jag dra en vinnare som jag kommer presentera senare på kvällen, anledningen till det är att jag kommer sluta sent och sen kanske, kanske det blir träning och sen måste jag plugga. Men vinnaren ska presenteras!

Nej, nu måste jag gå för nu måste jag hinna plugga innan jag ska segla!
Puss!

2 kommentarer: