söndag 5 april 2009

Middag med trevlig sällskap

Middagen med Elin, Becca och A var verkligen jätte trevlig! Bortsätt från att servitörerna på resturangen var en anning.. Hum.. förvirrade med ett finare ord? De förstog inte allt vi sa, verken vi sa det på svenska eller engelska vilket resulterade i att vi fick fel sorts mat. Haha, vi skickade tillbaka våra tallrickar 2 gånger innan det blev lite bättre, men vi fick det inte helt rätt hur vi än gjorde. Men äsch, vi har ju vårt trevliga sällskap och det var tur det! Efter att vi varit på resturangen så åkte vi till en pub och satt och myste och snacka massa skit, jätte trevligt!

Idag har jag varit nere på vår båtklubb och hjälpt till lite med att fixa våra C55:or som vi har, men kunde vara kvar så länge för i lunchen som serverades så var det någon mjölkprodukt och det gjorde att jag fick ont i magen.. BLÄ! Men det innebar att jag kunde komma hem tidigare och börja packa inför Fjällen resan som jag, Bella och Bellas familj ska på! Grymt!



Det är officiellt vår!
När 7eleven börjar sälja Cáfe cooler, då är det vår!


Syns lite dåligt, men det är gårdagens kvällens outfit


4 små rätter.. men det skulle bara ha varit två av de som ligger längt uppe i vänstra hörnet och två av det som ligger på i hörnen på högra sidan.. Suck. Men orka ge tillbaka tallriken ännu en gång?


Jag och Elin


Vi till kyparen: "We want a Bear"
De tog nog det bokstavligen, för då fick vi denna teddy björn


Fina Becca med " the Bear"


Elin och A


Måste visa er detta också!
Jag köpte detta när jag var och letade efter en present till Becca:
brun-utan-sol och Neutrogena's Gentle Exfoliating
Det kommer bli jätte bra nu till våren så kan man se lite sommarfräch ut och så får man bort dödahudceller med Neutrogena's produkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar