onsdag 22 april 2009

Hemma efter fotograferingen

Hej bloggen!

Nu är jag och familjen hemma från fotograferingen, grymt kul var det! De på Model House var grymt duktiga! Vi alla blev sminkade och sen fick jag och min syster egna fotograferingar och sen tog vi massa familjefoton. Jag kan verkligen tipsa om det här ifall ni vill göra någon social grej eller kanske en bra present till någon?

Egentligen skulle jag ha tränat barn/ungdomar i segling, men det blev inte så. Så nu blir det en lugn kväll med lite plugg och sen Grey's antomy! Nej nu ska ni få se lite av bilderna ;)



Nr 1


Nr 2


Nr 3


Nr 4

Jag tänkte att jag ska göra en ny header med någon av dessa bilder, vilken tycker ni att jag ska använda?

4 kommentarer:

  1. Jasså, vad bra :) Jag blev så glad, behöver verkligen en parfym och då är det ju roligt med någon riktig som luktar gott, istället för nå skit som man ofta fyndar och köper..

    SvaraRadera
  2. jattefina bilder verkligen! om du inte vill använda all så tycker jag tvåan var fiiin :D

    SvaraRadera