lördag 25 april 2009

Jag hittade ett internet!

Hej bloggen!

Tro det eller ej, men jag hittade ett internet! (Eller jaa, ni måste ju tro mig eftersom ni läser det här, höhö). Hur har ni det? Jag har det underbart bra! Vilken dag det har varit! Det har varit varmt och jätte skönt hela dagen! Jag tog till och med av mig så jag seglade i kortärmat (det är ju bara april!), jag hoppas verkligen att det blir varmare i morgon och att det blåser som det gjorde idag, för då kommer det fortsätta att vara underbart att segla!
(Ni som känner mig, ni vet ju att jag har tävlingsseglat tidigare och har varite uppe på elitnivå, men sen tyckte jag inte det var något roligt längre och då slutade jag, så det är ett stort steg om jag säger att det är kul!)

Idag har det bara varit träning för mig och mitt lilla team, men imorgon då smäller det! Då är det tävling, så önska mig och mitt team lycka till nu!


Jag i e-jolle förra året, tror jag det var

3 kommentarer:

  1. svar: Tack, det var väldigt trevligt! God mat :)

    Ja, går det att ladda ner från internet? Tidigare hade jag någon typ av paint som jag laddade ner... så jag har ingen lust att köpa ngt.

    SvaraRadera
  2. *sv; ja det var riktigt mysigt :) hihi kram!*

    SvaraRadera