söndag 26 april 2009

Hemma från helgens äventyr

Hemma!
Vilken dag det var! strålande sol och lugn vind, i alla fall största delen av dagen, men mot slutet så blåste det upp en del. Dock var jag och min seglarkamrat gryma! Vi kom 2:a! Det måste jag säga är bra, jag har ju inte seglat på över ett år (sen dess att jag slutade tävla)! Ajja, jag gör som jag brukar; låta bilderna tala för sig själva ;-)


En del av vårat hotellrum
(min säng! Visst är det konstigt hur mycket skönare hotellsängarna är jämnfört med våra egna?)


Jag hann plugga!?


Jag och mitt team som seglar!


Så här glad var jag när vi gick i mål


Några av oss på pris-pallen


Jag hittade några gamla seglarkompisar! Alla tre från KSSS!


Det här var ett av de pris som vi vann!

2 kommentarer:

  1. jA men det tycker jag att du ska vara :) jag har inte satt något slutdatum än. det beror på hur många som anmäler sig. men du har defenitivt imon på dig också :D
    kram

    SvaraRadera