torsdag 16 april 2009

BlondinBella vs. Katrin Zytomierska

Hej bloggen!

Nu sitter jag här och fixar mina naglar, jag känner att jag är värd det efter att ha pluggat och speciellt efter den där händelsen med tanten. Jag fattar verkligen inte hur man kan vara så fräk! Som jag sa tidigare, hon måste ha en psykiskt störning.

Ikväll tänkte jag också att jag skulle förklara lite bättre om det inlägget om BlondinBella och Katrin Zytomierska eftersom jag fick en fråga om att kunna förklara den bättre.
Såhär ligger det till: Katrin skrev ett inlägg i sin blogg om att hon fått veta av en säker källa om att Bella hade varit otrogen mot Nils. Bella som är på semester med Nils fick reda på det samma dag och säger att Katrin har utövat förtal mot henne och att hon tänker anmäla henne för det.

Jag tror personligen att Bella inte har varit otrogen, men jag tror inte heller Katrin ljuger (även om många skulle tro det). Jag tror att Katrins "källa" har ljugit för att få sina 5 minutes of fame.

Vad tror ni?

5 kommentarer:

  1. undrar verkligen vad som kommer hända nu...

    SvaraRadera
  2. Du är en av tio som är med i röstningen om månadens blogg!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig, jag tror också att det är någon som ville ha sina 15 minuter of fame.. fast sen vet man inte säkert heller. Kanske har hon varit otrogen också,.. men det känns inte som att Katrin eller vi andra har något med det att göra direkt =/

    SvaraRadera
  4. Ahh solen är bästaste som finns! ;D hahah!

    Mjoo sant, blir intressant (a)

    Tack så mkt, internet har lagt av hemma nu är jag på grannens trådlösa xD Drf inte skrivit tidigare (:

    KRaam

    SvaraRadera
  5. taaack!! Nu förstår jag lite bättre vad det handlade om :)

    SvaraRadera