måndag 27 april 2009

Veckans schema

Oj, vad jag egentligen skulle behöva mer sömn! Sitter just nu i skolan och har precis haft min första lektion, och jag känner redan nu att det kommer bli en hård vecka..

Måndag: Skola 9.10-15.00, 1:a student skivan ikväll! (Film-tema)
Tisdag: Skola 10.30 (tur nog för mig, de andra har NP i eng) - 13.40, PLUGGA!
Onsdag: Plugga, plugga, plugga.. och plugga lite till... 18.00-20.30 Seglings träning
Torsdag: Skola 9.10-11.40 (prov), plugga, 2:a student skivan! (Silvertejps-tema, ev. silver tema)
Fredag: 1 MAJ! Ledig, men har hittar man säkert på något kul ;-)
Lördag: 3:e student skivan! (Maskerd-bal)
Söndag: ev. "familje segling" som vår båtklubb håller i och då ska jag vara tränare

Jaa det var veckans schema, och det kommer bli slitsamt. MEN! Jag ska klara allt! Vi hörs lite senare mot kvällen, då får ni veta vem jag ska vara på skivan ;-)

3 kommentarer:

  1. Åh kunde inte komma in på din blogg i helgen.. så minns inte vad det var jag skulle svara på men men.
    Heheh sköön vecka ändå även om det är mkt plugg (: :D
    Kram !

    SvaraRadera