tisdag 28 april 2009

Blue moon bar

Aj aj! Idag har jag så ont i fötterna! Men det måste väl betyda att jag hade roligt igår? För det hade jag! Jag tror jag aldrig har dansat så mycket utan att vila i hela mitt liv! Underbart! Ett mycket roligt tema också; Det var film-tema. Vad tror ni att jag skulle föreställa? ;-)

Allt började med att föra lite hemma hos Malin, och sen åkte vi in till "Blue moon bar" där studentskivan skulle vara. Till en början var det lite lite med folk, men i takt med att det började komma mer folk så ökade draget också! Vi dansade så himla mycket, och idag värker fötterna väldigt mycket, men det var det värt (Hoppas bara att de hinner återhämta mig tills på torsdag då nästa skiva är..)!


Gårdagens outfit (utan smink)


Min älskade Pippi!


Jag: Påväg mot Studentskivan!


Man kan förstå varför det heter Blue moon bar!


Sen var det dans!


Aladin och Jasmin var där! ;-)


Färjan-Håkan var där!


Jag fick en kram av Färjan-Håkan!

Fler bilder kommer troligen!

1 kommentar:

  1. Heheh klart du klarar dig!

    Ahh visst, blir avis. Vill också kunna sjunga så bra xD

    Hehhe faan va roligt ni verkar haft, jag är ju för liten :( Men nästa år äre paaartyy för mig med! ;)

    SvaraRadera